Deze drukknopschakelaar wordt veel gebruikt op soort apparaat. Het vergrendelingstype helpt u om uw toepassing of bediening gemakkelijk te resetten. Het is een SPDT-schakelaar.
Merk:
GangyuanItem nr.:
PS22H01-L1-E3Bestel (MOQ):
500Betaling:
100% T/T Before ProductionProductafhank:
Zhejiang, China (Mainland)Kleur:
MetalScheepvaartpoort:
Ningbo/ShenzhenDoorlooptijd:
7-14 working days for paymentGegevensblad drukknopschakelaar
Type: drukknopschakelaars
Vermogens: 24VDC,1A
Contactweerstand: 30mΩ Max
Isolatieweerstand DC100V 100M Ω/Min
Beschermingskracht: 800±100gf
Dimensie
Hoe werkt de drukknopschakelaar?
A drukknop schakelaar is aan het vergrendelen schakelaar die de stroom aan en uit stoppen door op de stuurpen te drukken, in de toestand van een elektrisch circuit ... EEN ' duw maken' schakelaar laat elektriciteit tussen de twee contacten stromen wanneer deze wordt ingedrukt. Wanneer de knop wordt losgelaten, is het circuit verbroken.
Sollicitatie
FAQ
1. Vraag: Bent u een fabrikant / fabriek? Plaats?
een: Ja, fabrikant van schakelaars. drie palnts gevestigd in Shenzhen, Zhejiang, provincie Hubei.
2. Vraag: Kan ik een gratis monster krijgen voordat ik een bestelling plaats? MOQ?
A: Ja, gratis monsters worden klaargemaakt! binnen 3 ~ 5 dagen. Over tact-schakelaar, MOQ is 1.000 stks.
3. Vraag: Hoe zit het met de levertijd?
A: Stabiele levering. 7-15 werkdagen.
4. Vraag: Hoe zit het met de betalingsvoorwaarden?
A: T/T, L/C, Paypal, Contant geld enz.
5. Vraag: Kunt u producten aanpassen aan de ontwerptekening?
A: We hebben een onafhankelijk R&D-centrum in Shezhen, het ODM/OME-project is welkomco mij.
6.Q: Test je al je goederen voor levering?
A: Ja, we hebben 100% test voor levering.
Vorige:
Hoge kwaliteit DPDT vergrendelende drukknopschakelaarDe volgende:
2-pins plastic SMD Drukknop SMT tact-switchAls U bent geïnteresseerd in onze producten en wilt meer details weten, laat hier een bericht achter, we zullen u zo snel mogelijk antwoorden zoals wij
Categorieën
auteursrechten © 2024 Wenzhou Gangyuan Electronics Co., Ltd.. Alle rechten voorbehouden. Macht
IPv6-netwerk ondersteund